20 MARS 2011 - 30 LÅTAR DEL 1




Lite låtar som jag gillar :)


Eminem - Not Afraid


Lady Gaga - Alejandro


Arvil Lavinge - When you're gone


Superchick - Stand in the rain


Lene Marlin - Sitting down here


Danny Saucedo - In the club


Jupiter Rising - Electropop


Kesha - WE R WHO WE R


Aqua - Dr. Jones


Orianthi - According to You


? - Fortune days


T.A.T.U - Not gonna get us


Nachtara - Angel of Darkness


Miley Cyrus - Fly on a wall


Eiko Shimamiya - Super subscrition of data


Lene Marlin - Unforgivable Sinner


Nanne Grönvall - Håll om mig

Loreen - My heart Is refusing me


Papaya - Cinderella


Eric Saade - Popular


250 and Dark stars - Fearless


Ryan Dyan - Tears of An angel


Love Generation - Dance Alone


Julia Alvgard - Better or worse


Rihanna - Te amo


Lena Meyer - Satellite


maNga - We could be the same


Safura - Drip Drop


Matthew "Mdot" Finley (Camp Rock 2) - Fire


Placebo - Running up that hill


Det var ehmm riktigt många låtar som jag la upp x'd Men det är bara HÄLFTEN av alla låtar jag gillar & inte ens det. Kommer lägga upp fler sånna här så småningom. Ifall någon gillar ideén?

Vilken/vilka låtar tycker du bäst om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0