29 MARS 2011 - Tisdagen över, ljust ute även vid 6 på kvällen (Y)




God kväll :) Kan man inte tro när man ser solen lysa ute & klockan är 18.00 på kvällen. Men vad gör det, när man bara blir gladare ju mer sommaren närmar sig. Den här dagen har varit okej. Först hade vi idrott, sen slöjd. På slöjden så hann jag skruva & göra klart det mesta på mitt arbete (ram). Nästa gång ska jag göra baksidan & sen blir den klar. Tekniken som vi hade efter började segt, men sen lyckades min grupp tillslut börja & komma någon vart med katapulten ;)

När tekniken var slut så hade vi mat (äntligen, jag var så hungrig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Dock var det inte världens godaste mat idag heller, så min lunch bestog mest av grönsaker i mängder. Jo, jag har gått & blivit riktigt nyttig nu. Inte så dåligt. Sedan hade vi matte,So & språk (spanska). Slutade vid 15.20 som vi alltid gör dom 3 första skoldagarna under veckan. När jag kom hem gjorde jag kycklingsoppa som jag ska göra imorgon på hemkunskapen med. Jag tyckte det var rätt kul & lätt. Så jag är inte så jätte nervös inför imorgon.  Pluggade även till NO:n som vi har tills imorgon. Jag måste göra min NP NO Labb snart.. Men jag vet inte när, så imorgon blir det att prata med Ros-Marie.

Men ska fortsätta med att plugga lite till :) Hoppas ni har det bra !

En bild på Selma från foto promenaden i söndags..

FOTO : JAG ©




Kommentarer
Postat av: isabelle

Uppdatering från Vetlanda:

Gott det lät med kycklingsoppa och lycka till med det imorgon på hk:n.

Vi har också hk imon och då ska vi vara halva klassen i datasalen och fortsätta med lägenheterna och andra halvan ska baka något.

Själv glömde man lämna in lappen förra veckan så får ta något recept från Elisabeth och då blir det nog att baka bullar, mums ! :D

Jag mår bra fast har fått ont i halsen (igen) och börjat bli lte snuvig också men hoppas det försvinner.

Juste, på idrotten ska vi spela upp en teater inon livräddning (HLR) i 6 stycken grupper om två veckor och min grupp ska ha en olycka om när några tonåringar krockar med en moped och två cyklar.

Jag ska läsa själva händelsen och sen ska dem andra vara själva personerna i berättelsen och så den gruppen man redovisar för ska göra det man ska inom livräddning.

Jag är med Emelie, Emina, Andreas, Klang och Wojje haha xd

Det kmr nog bli jätteroligt när man väl får se det :D

Hoppas allt är bra med dig :)

Kram ! <3

2011-03-29 @ 22:19:17
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0