30 MARS 2011 - Algebra & funktioner..



Suttit & gjort matte tal (algebra & funktioner) och sen läxan som handlade om procent. Och jag måste säga att jag tycker detta omdråde är ganska svårt :( Speciellt när man ska räkna tal som t.ex 2x(x-4)=18 & sånt där. Fattar inte & ju mer jag tänker desto mer ont i huvudet får jag. Vissa tal löser jag efter ett tag. Andra går bara inte. Måste fråga någon lärare på skolan, innan jag får panik eller något ! Men har i alla fall hållit på med detta i 2 timmar ungefär. Även tittat igenom mitt SO arbete & jag tror jag är färdig med att skriva faktan. Ska fråga Atle om han tycker det är bra, eller om jag borde skriva mer. För jag vill som sagt få högre betyg. Engelska uppsatsen är också färdig. Har även engelska läxa tills nästa vecka. Man ska intervjua mamma/pappa/syskon eller någon i sin släkt om hans/hennes jobb. Någon som har lust & svara på ett par frågor från sitt jobb? ;)

Imorgon är vi lediga, för vi har studiedag, så jag kommer plugga imorgon också. Mycket måste göras & jag är jäääätte stressad. På tal om hur den här dagen har varit. Jag gjorde som sagt kycklingssoppa idag + grova tekakor & det gick kanon. Lite nervös & stressad, men helt okej. Gjorde mitt bästa & det räknas ju.

Har även sprungit idag & tränat nu lite. Halsen börjar bli bättre. Dock fortfarande lite slem i halsen, men det går över.





Kommentarer
Postat av: isabelle

Roligt att det gick bra, härligt att höra ;)

Hoppas du får det betyg du vill ha nu då.

Haha ja, vi har det verkligen jätteroligt och det händer så mke på en dag :)

Jag håller med dig, det är jättemycket nu innan vi slutar men det är bara att bita ihop och köra !

Tack, det ska jag försöka att bli :)

Juste, Natta kollade på ett gymnasium idag i Jönköping så ska bli kul att höra hur det gick, berättar imoron för dej.

Ja det ska jag, hälsa till dina föräldrar från oss !

Kom och hälsa på snart, vi saknar dig ! <3



Kram / issa

2011-03-30 @ 21:56:44
URL: http://isssaaaas.blogg.se/
Postat av: Majida

Intervjua syrran vet jag!!:) kom förbi ikväll om du vill Ajka, så kan vi käka chips, ostbågar och annat nyttigt ;))

2011-03-31 @ 16:57:27
Postat av: Majida

Intervjua syrran vet jag!!:) kom förbi ikväll om du vill Ajka, så kan vi käka chips, ostbågar och annat nyttigt ;))

2011-03-31 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0