4 MARS 2011 - I'll gotta be strong..



Känner mig inte så jätte pepp på någonting just nu. Orkar inte heller blogga som ni säkert redan märkt. Men har inte mått så jätte bra & det känns som att allt blir lidande pga det. Imorgon tänker jag ge mig ut på en LÅNG promenad i skogen. Känner att jag behöver frisk luft,promenad & bara få känna tystnad & låta tankarna flöda. Eller något sånt. För just nu orkar jag ingenting. Och det påverkar min vardag något otroligt. Vilket inte direkt är så jätte bra.

Men vad gör man? För övrigt är det Vampiere Diaries snart.. och jag är inte ens pepp för det? Vad har hänt med mig egentligen? Ingen energi,ingen motivation & bara enormt mycket negativa tankar.



Kommentarer
Postat av: sofie :)

okej, men du får "krya på dig" :D hihi, men btw så gillade jag bilden med vatten 'pölen' mycket, men jag glömde skriva det i förra inlägget :)

2011-03-04 @ 23:56:16
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0