5 MARS 2011 - NY DESIGN!



Blev trött på den gammla så jag gjorde en ny lite snabbt. Inte så jätte nöjd men jag har ingen inspiration + att jag tappat all kunskap om kodning så det får se ut såhär ett tag. Får fixa någon gång när jag har ork & lusten tbx. Vilket jag inte har just nu. Tur att det var sol idag. Annars hade jag nog inte orkat igenom dagen.

Jag vet inte vad jag ska tycka om den här "helgen" eller dagen. Mår inge vidare & allt känns bara jobbigt. Måste göra något som får mig på bättre humör. Men jag vet inte vad -.-

Fast inte så mycket & göra åt. Men, vad tyckte ni om den nya designen? HISS/DISS?





Kommentarer
Postat av: sofie :)

den blev mycket fin :) du är jätte duktig på koder och bildhantering! men jag tror på dig, du kommer att ta dig igenom allt det svåra. en dag kommer något jätte bra hända och då kommer man inte tänka så mycket på vad man inte har osv :) om du förstår^^

jag har inte heller någon insperation nu x_x kram

2011-03-05 @ 17:50:06
URL: http://sjj0.devote.se
Postat av: Elin

Svar: Tusen tack för svaret! :D Självförtroendet är ju inte alltid på topp, jag hade väldigt dåligt tills jag började på gymnasiet och kände att jag dög precis som jag var (:

Skulle du vilja mejla en bild på dig till glasartad.hotmail.se som jag kan använda? Hade varit jättesnällt! :D

2011-03-05 @ 18:09:58
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0