7 MARS 2011 - It's not okey.



Okej dag. Gick väl ganska snabbt ändå, dock HATAR jag dom här tankarna & hur det är nu med en sak. Vet inte hur jag ska kunna bli nöjd asså. Men i alla fall så har vi prov imorgon i teknik. Och jag är skit nervös o___o Hoppas verkligen det går bra. För jag börjar fatta lite av det jag läser i boken nu & fler & fler saker börjar jag komma ihåg. Bara det inte blir frågor som gör att jag fattar nada elr nåt.

Men om man sammanfattar dagen kort :

Tidig morgon,ute med Selma,frukost,styrketräning 30 min,skola..
privat sak,idrott,matte,lunch & engelska.. Och sen skulle jag & mamma till tandläkaren. Fick vänta där rätt länge & efter ett tag visar det sig att han/hon är sjuk -.- Man ba : wtf?

Sen har jag sprungit lite. Sådär ni vet när man börjar springa efter ett ganska långt uppehåll & inte orkar så mycket. Starten är jobbig. Men ska börja med att springa varje dag en runda. Sen blir det längre ju mer jag orkar. Istället för att styrketräna varje dag i 1 timma totallt. Så gör jag det bara 30 min varje dag.

Men nu ska jag ta det lugnt,läsa lite på tekniken osv..

Gillar låten (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0