9 MARS 2011 - Det gick ju rätt bra ändå.



God kväll, eller vad man ska säga. Min dag har varit ganska bra. Måste säga att Michaela & Ronja gör mina dagar asså x'd Utan er hade inte rasterna/lektionerna varit kul (Y) Idag så hade vi klasstid som istället blev till SO. Vi skrev en massa svar på olika uppgifter i samhälls boken i typ 2 timmar O.o Fick även reda på våra prov i vårat förra prov (samhäll (ekonomi) och jag fick bara G! :( Buhu, blev inte alls nöjd. Jag hade ju liksom alla rätt men på VG/MVG så skrev han att jag borde skrivit mycket mer. Och ja, jag vet att jag borde skrvit mer. Men hur ska man kunna göra det? När man 1. Inte får med sig boken hem så man kan plugga, pga att alla nior har detta ämne samtidigt & behöver böckerna -.-'  2. Bara kan skriva en fusklapp som man kan ha med sig till provet & titta av. Och då får man bara skriva 1 sida? Ofta allt får plats liksom? Shit asså.. Man blir riktigt iritterad. Jag hade kunnat få ett mycket bättre betyg på det provet om jag hade kunnat öva till det.

Men jag antar att man får leva med sånt på en skola som inte har tillräckligt med pengar till fler böcker.. Fast nu tänker vi på något annat. Efter den låååånga SO lektionen så hade vi NO. Och det var seeegt & jag var helt död. Var så hungrig så jag nästan svimmade på lektionen & jag är seriös. Antagligen får jag ta med mig en frukt till skolan/äta lite mer till frukost. Fast jag äter ju bra till frukost så jag fattar inte varför jag blir så hungrig? ;o

Sen hade vi lunch & idag var det fiskbullar,potatismos,grönsaker & sås. Jag tror att jag blivit en kanin, för jag äter sjukt mycket grönsaker nu x'd Men jag älskart!

Efter det hade vi hemkunskap. Idag skulle jag själv laag mat till Michaela & mig. Skulle göra pannbiff med potatis & steksås+grönsaker. Gick okej. Var sjukt nervös i början, men det löste sig tillslut. Jag blev riktigt nöjd med min steksås :) Och juste, vi fick reda på vårat hemkunskapsprov. Jag fick bara G & var 0,5 p från VG ! :( Asså fatta? 1/2 poäng? Hur orättvist är inte det ? Suck, om jag bara hade haft ett helt rätt på en uppgift ! Fast det går inte att ändra nu..

Efter skolan fick det bli en joggingtur. Idag gick det lite lättare & springa. Sen körde jag styrketräning 30 min & efter det blev det mat & sen har jag pluggat lite matte/spanska. Lyssnat på musik osv.

Vad har ni gjort idag då? :)





Kommentarer
Postat av: isabelle

kanin-ajka, hahaha :D !



2011-03-09 @ 21:06:30
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0