13 MAJ 2011 - Fredag den 13:onde en otursdag ?



Idag var det fredag den 13:onde, och en dag då man säger att otur händer för många. Har faktiskt inte hänt något dåligt idag ? Om inte spanska provet gick åt skogen dvs. Men jag tror faktiskt inte det ;o Idag mådde jag ganska bra i skolan, dock nervös & rädd som tusan & visste inte vart jag skulle ta vägen, när jag såg en person hela tiden :$ Hehe, jag är nog rätt kär som Michaela & Felicia säger. I alla fall så hade vi NO,klasstid,spanska,svenska & engelska idag. Dagen gick snabbt & efter att vi slutade var jag med Michaela & Felicia utanför skolan. Vi pratade om lite saker & det vi skulle göra på skolavslutningen. Fy sjutton vad pinsamt det blir x'd Jag ska kanske göra ett solo nummer, jag ?! Kommer gå bra, hehe eller ? Scenskräck & blyg inför personer jag inte känner väl osv.. Superbien ;)


FOTO : JAG ©


Tror jag börjar bli bättre & bättre när det gäller spanskan, kommer nämligen på mig själv när jag tänker meningar på spanska. Ganska bra faktiskt, att jag övar på meningar & ord. Stolt här va ! x'D Haha, gud, vad jag varit nervös idag. Fast det lär jag bli ännu mer imorgon :o Hihi, fast å andra sidan kommer det bli roligt & underbart. Får bara försöka & slappna av & sluta vara så himmla nervös hela tiden. Tror jag skrvit ordet "nervös" tuuusen ggr redan.

Och jao, det var nog allt tror jag. Ska lyssna lite på musik, pluggade HK innan & sedan blir det att sova. För imorgon är det lördag & dagen med stort "D". Mohaha, vad jag gör vissa personer till frågetecken ;) Älskart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0