2 MAJ 2011 - Who Owns My Heart ?



Måndagen är redan slut & imorgon är det tisdag & sedan studeidag! :) Kommer bli super skönt, fast jag kommer ändå plugga till matte nationella som är dagen därpå. Plus att det även kommer ske en förändring som jag kommer visa också. Jag är så himmla taggad & nervös för hur det kommer se ut ! Hoppas verkligen det blir som jag vill & att jag för en gång skull blir nöjd på riktigt. Nyfikna ? Haha ! Berättar & visar bilder på onsdagen efter klockan 2 (för dem som vill veta).

I alla fall så har den här dagen varit rätt slapp. Först hade jag svenska, sedan gick jag till tandläkaren (tandställning) och efter det hade jag 25 min matte, sedan lunch & engelska + lite utav klasstiden. Var nämligen & pratade om en annan sak (privat).

I wish heaven was a place on earth, that everybody would now that money dosen't buy luck and happines. The only way you can be happy is to love and be loved !

Såååå här glad är jag, när jag lyssnar på min favvo musik & känner att allt är underbart ^^, Önskar att det var sånna här dagar varje dag. Erkänn att mitt leénde är sött, haha!





Kommentarer
Postat av: emina

hehhehe vad du e söt när du ler!!!!!! puss

2011-05-02 @ 19:23:03
Postat av: ajka

svar: Tack, Emina :) kram på dig !

2011-05-03 @ 17:26:13
URL: http://ajkaredzic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0