27 april 2015 - Feels like forever

Det var länge sedan man skrev här sist. Månader och år har passerat förbi sedan jag skapade bloggen och hur mycket som hänt under alla dessa år är ju galet! Dock får det bli en ny start på bloggen och jag tänkte vara mer aktiv igen 😊
 
Visserligen finns det också några positiva som negativa nyheter. Selma, valpen som vi hade innan var vi tvungna att sälja för ca. 4 år sedan om jag inte skrivit redan. De 6 fåglarna jag alltid skrev om (vi gav bort fem när vi flyttade och Kico var den ända kvar men han dog dock något år efter det. Fortfarande ledsen över det). Saknar dem och önskar att det inte hade blivit på det sättet. 
 
En positiv nyhet dock är att jag har en ny flock på fem stycken papegojor ^_^ Miki och Selma (två nymfparakit honor), Lilo och Stitch (två sparvpapegojor som är ett par) och sedan min halsbandsparakit hona Bowie (som förhoppningsvis snart kommer få en partner).
 
Så det lär ju bli en massa nytt att skriva om men det som kommer vara kärnan i denna blogg är: djur, natur, känslor och det övernaturliga M.fl 
 
Bilder kommer också! 💝
 
Ha det så bra tills dess!
 
//Ajka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0