16/4 - 10 [Kväll]





Hejsan! ^^ Dagen har varit ganska bra. Fast skoldagen var rätt så seg & det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den såklart & jag fick en lust att spela på vårat gammla Nitendo, men det går inte för en utav sladdarna är borta & det är otroligt gammalt så det blir nog inget utav det :( Tråkigt då det är grymt skoj & spela gammla "Super Mario". Men som sagt så är det helg igen & jag har ganska många planer jag ska hinna med. Jag måste plugga på mycket saker,göra en tårta,gå på promenader & FOTA! :) Och nu måste vädret vara fint annars blir jag riktigt besviken. Apropå besviken så är jag faktiskt besviken på en person :o (men inget jag skriver om här) Och jo vet ni? :] Vi började kolla på Romeo & Julia i skolan idag. Super skojigt (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0