17/4 - 10 [Om det bara går vägen]








Hej på er ! :] Måste bara få skriva av mig dom känslorna jag känner nu. Inte för att jag är ledsen eller något. Det är bara det att. Brukar ni inte bli trötta på att alla ska säga vad du ska bli & sånt? Om du vill bli något så säger någon: Men åh, vad svårt varför ska du bli det, bli det istället :s Och det gör mig faktiskt förbannad. Jag vill bli fotograf & jag SKA bli det. Jag kanske ska starta ett företag & lyckas med det & gå i media & kämpa. Om det är detta jag brinner för varför ska någon säga till mig att det är för jobbigt för mig & få mig att tappa glöden & det ? O.O Självklart ska INGEN få göra så. Så från & med nu så skiter jag fullständigt i vad någon säger till mig om vad jag ska bli. För i slutändan så är det jag som väljer, detta är mitt liv & det är jag som lever det, INTE DU! Och för er som vet att ni inte gjort nått behöver inte ta åt er ;) Det finns faktiskt bara 1 enda person som är på mig om detta (säger inte namnet) och det är den personen som jag tänker förklara för att det är jag som bestämmer över mitt liv & om jag vill bli fotograf så är det väl min egna sak & möjligthet eller hur?

Oj, det blev en lång text men endå :o Ibland måste man bara få skriva av sig helt enkelt. Dagen har börjat ganska så segt & tråkig. Vädret är dåligt & molnigt :( Men vi ska se om det går att fixa det där spelet & sen har jag pluggat lite med. Ska göra det sen också. Hoppas ni har en trevlig lördag (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0