20/4 - 10 [Fototävling i skolan]





Hej på er! Pluggat lite so x'd Och kom hem från skolan för någon timma sen kanske? Dagen har varit helt galet rolig. Först hade vi Elevensval & det med matten & imorgon ska jag ha omprov från ett gammalt kapitel. Och denna gången så SKA detta gå super bra! :] Och jag känner mig inte sådär nervös som innan så jag hoppas det går vägen imorgon. Jo, vet ni? :/ Jag tror jag har prov stress. För på provet så hade jag ganska många fel & sen när Åsa pratade med mig så kunde jag allting :S Och hon/natta/jag var lite förvånade över det. Efter det hade vi No & sen data. Och på hållan så gick jag & natta ner ditt i typ 3 min, sen gick vi hem till mig & åt tårta & spelade Super Mario ;D Och efter det sprang vi tbx till skolan & då hade vi So & det var en ganska bra lektion? Efter det hade vi spanska & jag & natta fick typ något skrattanfall eller nåt ? O.o Jag & natta går in till spanskan & ser att vi har vikarire & jag exploderar i skratt & natta med. Sen försöker vi hålla oss så gått det går men vi är helt röda i ansiktet & fattar inte ens vad vi skrattar åt ? x'd Haha, snacka om sjukt! Men sånna dagar finns jue. Spanskan gick iaf super! :) Juste vi har en fototävling i skolan. Glömde nästan skriva det O.o Fast rubriken stog där. Och jag ska självklart vara med i den :D Dock har jag beslutsångest :( Kan inte välja..

Men nu ska jag ta & hitta något att äta & sen lyssna på musik & efter det plugga fysik & idrott. Vi har förresten 3 prov nästa vecka -.-' Så det gäller att plugga nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0