27/4 - 10 [2 vår blommor]







Hej ^^ Vaknade vid 6 idag. Kunde inte sova något mer & så hade jag vaknat vid 2 för jag tappade andan :s Kunde inte andas & vaknade från min dröm & kände att halsen var torr som bara den. Läskigt var det. Men det ordnar sig alltid. Gick & drack vatten & sen blev det bättre. Och nu har jag övat på fysik provet med :) Gjorde et igår också. Hoppas verkligen på det bästa för det här kapitlet är så roligt (Y) Handlar om ljus & det älskar jag ;)

Och sen efter att fysiken är avklarad så är det dags att öva till både matten & idrotten som är tills på fredag O.O Känner att den här veckan är riktigt jobbig.. Men jag tänker kämpa på :] Hoppas ni har det bra!♥



Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder =)

2010-04-27 @ 10:04:26
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina bilder :)



sv: Tack så mycket :D Roligt att du tycker det!

2010-04-27 @ 14:21:07
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0