21/8 - 10 [Sov över hos Natta & lite om dagen!]



Hej hej! :D Igår så var jag på stan med Natta & Issa. Vi hade jätte roligt & pratade om allt möjligt & gick på olika affärer & massa sånt. Vi var även på biblioteket så jag lånade en bok. Sen  letade jag & Issa efter en sak som jag inte skriver om på bloggen x'd Men iallafall så satte vi oss & läste lite om det & sen letade Natta efter oss i biblioteket & då hittade hon oss sen också. Sittandes i en fåtölj, hehe! Och efter det så gick vi hem till mig & lagade mat. Det blev potatismos & fiskpinnar ;) Och sen så gick vi en runda till & åt glass. Efter det så åkte jag hem till Natta. För jag skulle sova över hos henne under natten. Det var roligt & vi lagade stuvade makaroner & köttbullar. Och så tittade vi på en film. Den hette X-Men (Wolverine handlade den om). Och sen nästa morgon så åkte jag hem..

Och idag har jag diskat,ätit,dansat,tränat,cycklat,lyssnat på musik & även handlat lite mat.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0