25/8 - 10 [En onsdag som 9:a]



Hej! Idag så hade vi So som första lektion. Och alla vi jobbade på jätte hårt & bra! :] Och sen vid 9 så gik jag till en person & kom tbx till klassen igen Och då slutade vi våran So & hade efter det Musik. Den var rolig men lite seg i slutet. Vi hade jue 90 min lektion O.O Och sen fick vi även en ganska svår men rolig Musik läxa. Efter det så hade vi No (Fysik) och det var en SEEEEG och jobbig + tråkig lektion -.- Sen åt vi mat & på rasten gick jag upp till en person & pratade. Efter det så hade vi Etid & jag läste till So läxan hela den lektionen.. Och nu är jag hemma & Natta & Issa är här också! :D Vi lyssnar på musik & har roligt (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0