1 DECEMBER 2010 - DAG 06 Min dag



Idag vaknade jag riktigt tidigt. Vid halv 6 om jag ska skriva exakt. Sedan åt jag frukost & gjorde mig i ordning. Efter det gick mamma & jag till stationen. Det var jätte kallt & jag höll på & frysa till is. När tåget sen kom så åkte vi till nässjö. Väntade i en halvtimme ute på bussen som skulle ta oss till sjukhuset. Kan ju säga som såhär att det var en utav dom värsta upleverserna jag haft i mitt liv. Det var 21- grader & när bussen kom & jag satte mig så gjorde det jätte ont i mina tår. Inte kul kan jag säga. Sen var vi äntligen där & då gick vi till dom som tar hand om tandställningar& det. Idag spännde hon min tandställning & precis som förra gången så gjorde det lite ont & nu så är mina tänder ömma. Men det är inte så farligt. Och så har jag läst på Kemi provet. Sen har jag även skrivit lite på SO frågorna (historia) det nya ämnet som vi börjat med. Så ja så har min dag varit ungefär. Men nu ska jag göra annat, hejdå ;)





Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken mysig header!



Svara gärna på Dagens-fråga i min blogg! Hoppas du får en toppen kväll :-) Kraaam!

2010-12-02 @ 15:15:53
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Jo, det är klart, man vill ju helst ha lite fritid mellan skolan och ridningen också så att man hinner med kompisarna! ;D Själv pluggar jag som en liten dåre nu, nationellt i matte nästa vecka! D:

2010-12-02 @ 18:31:04
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0