5 DECEMBER 2010 - Galen söndag! :]



Vem kan inte få mig att börja springa runt & dö av skratt bättre än vad min brorson Liam kan? ;) HAHA! Den här söndagen har börjat sjukt roligt. Jag & Liam har jagat varandra. Varit inne i garderoben & skrämt mamma (hans farmor). Vi har lekt & spelat på saker & tittat på TV & inte minst så har han varit modell x'd  Liam är mer än 2 år nu för de som undrar. I allafall så har jag pluggat spanska hela helgen. Orkade inte göra så mke annat. Av någon anledning har jag tappat motivationen för vissa saker & det är jobbigt! Nåja bäst & tänka posetivt. Imorgon är det skola igen & det är inte långt kvar till jul! :]





Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Jadå, det går säkert hur bra som helst (: Min helg har varit toppen! :D Hur har din varit?

2010-12-05 @ 13:05:31
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0