17/2 - 10 - [God morgon :)]



Hej hej alla! Hoppas ni har sovit gott inatt, för det har inte jag gjort. Kunde inte andas för jag var täppt. Hade jätte ont i halsen & hostade. Och sen på morgonen så blev jag förvånad :o Jag vaknar & ser ett litet hjärta ligga bredvid mig & där det står: I love you... Hur kunde det komma ditt? ;o Läskigt jue.. så jag frågade mamma & pappa men dom hade inte varit inne på mitt rum. Men det kan inte vara jag för hjärtat var väldigt lång från sängen O.O Och jag visste inte ens vad det låg.. Mycket konstigt. Idag så ska jag ut & gå långa promenader igen. Trots att jag mår såhär. ;/ För det är bra med frisk luft!





Kommentarer
Postat av: dimalim

:D TAck

2010-02-17 @ 08:02:08
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0