22/2 - 10 [Hemma från skolan!]



hej hej alla! Har precis bytt om. Skolan idag var lång, men endå ganska kul. Och snön ja den fortsätter att falla. Och skolan verkar inte ta detta på allvar. Iaf när det gäller matsalen. För den har redan börjat ge vika & det ser man. Med tanke på hur det ser ut nu så är både jag & mina vänner rädd för att äta där. Tänk om taket rasar ner? Nåja, sånt ska vi inte tänka men det kan hända ifall det INTE slutar snöa! Men det ordnar sig nog till det bästa. Imorgon har vi No prov & jag ska öva ikväll. Och snart ska vi äta.

Men nu till hur dagen har varit. Skriver lite huller om buller av det jag kommer ihåg (a) Kan jue säga som såhär att jag inte gillar min nyckel till skåpet. För jag kunde inte öppna skåpet ett flertal gånger. Så tillslut fick jag hjälp av vaktis & då gick allt jätte bra för han? ;o Jag fattar inte. Men för mig & natta gick det inte. Hm, lite konstigt men bra! Och så skrattade vi mke idag. Idrotten var inställd för man var rädd att taket skulle rasa om man inte tog bort all snö. Och är det nån som bryr sig om matsalen hallå? -.-' Och så var vi där nere idag. Och jag & natta sprang in där i mörkret för skoj skull. Och jag stannade vid dörren & det hände en märklig sak O.o Men efter skolan så väntade jag & natta på hennes mamma. Sen nu är jag hemma. Hoppas ni andra haft en bra dag! (y)





Kommentarer
Postat av: nathalie

lååångt inlägg detdär ;) men kul ! :D

2010-02-22 @ 16:30:41
URL: http://gulabaananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0