24/2 - 10 [Friluftsdag]



Idag har det hänt ganska mke! Först så vaknade jag vid halv 7 & packade i ordning lite fika som jag skulle ha med. Och sen ringde jag natta & då var hon redan i skolan så då gick jag ditt med. Och då väntade vi på Issa som kom sen. Och vi flummade & hade kul som vanligt :) Och sen så gick vi på tipspromenad & frågorna handlade om OS. Och det var en fråga på hur långt vasa loppet var x'] Och Issa bah: Hur fan ska vi kunna veta det? Och då kom en dam & ba: Det är 90 mil kära flickor. FY sjutton vad vi skrattade åt det x'D HAHA! Och sen så skulle jag skriva åt oss alla så då tog Issa min säck & skulle bära. Och då halkade jag men lyckades hålla mig upprätt & ramlade inte ! :] Har ALDRIG ramlat nån gång under hela vintern. Helt otroligt om ni frågar mig. Och så när vi var vid Tjuskulle så gick vi runt & åt lite. Sen frös vi ihjäll. Och ingen lärare ville att vi skulle gå tbx till skolan -.-' Så vi frös otroligt mkt jag,natta & Issa. Efter det gick vi tbx (äntligen) och åt mat. Det var äcklig soppa (stavning?) -.- Och jag blev inte mätt på det suck. Sen gick vi ner ditt för att det är så varmt & natta sov på min axel haha :] Och det där klampet bara vi 3 fattar hördes hela tiden. Men Issa hörde det jue aldrig :P Men hon hörde nyckeln iaf. Hm, vad konstigt. Och så kände jag en konstig sak. Och så var man trygg där inne med? Sen så tittade vi på film & det var TRÅKIGT! Men efter det så hämtade vi våra saker & stog & pratade om massa saker. Jag är så förbannad på henne >.< Som natta sa (She Is not here today and that's really wonderful). Och så pratade vi om andra saker. Sen drack vi lite varm chocklad :] Mums! Och nu är det soligt väder & 5 grader varmt så jag är GLAD! Och snön smälter (y) Men detta var dagen. Och juste innan jag glömmer. Timmie var med på dagens knäppaste & det som hände på filmen var så sjukt kul! ;] Han är våran clown! HAHA! Och nu tänker säkert natta & Issa: Vi hade rätt om att du skulle skriva om det ^^, Haha, jag höll faktiskt på & glömma men ville skriva detta för eran skull. Nej men nu ska jag äta. Ha det gött :)





Kommentarer
Postat av: issa

HAHAHA jag visste att du skulle skriva nått om han ;) Och tipsrundan var för bäst när tanten kom (h) <3 Jag håller med dig och natta att hon inte var med oss idag.

2010-02-24 @ 17:11:50
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0