3/2 - 10 [Rolig dag!]

Hej hej alla (:! Måste berätta lite om vad som hänt idag. Jag,natta,Issa hade as kul efter skolan (Y) Men innan så nu berättar jag lite saker jag kommer ihåg så tro inte att det är i ordning x') Vi var på Shell & Natta köpte korv. Sen var vi ute & gick lite (a) Vi har haft engelska & det var jobbigt O.o Känns som om jag ligger efter. Vi har haft No & det var kul! :) Sen så har vi haft matte & jag gjorde ett par tal & blev lite iritterad på en sak. Suck att vissa inte kan sluta -.- Natta & jag hade lite skojj på matten med. Sen så var man jue med Hanna också. Och jag frågade varför Erika inte va med oss längre men hon sa att hon var det & massa annat. Efter skolan så var jue jag,Natta & Issa & hade skojj & helt plötsligt kommer Timmie & slänger snöbollar vi satt där uppe & han var ute ;P Och så slänger han en snöboll som träffar Rektorns rum & springer haha! XD Det var sjukt kul! Timmie är galet rolig (: Och det är nästan alla våra killar förutom några... Och det pga att dom inte är å schyssta O.o Men det pratar vi inte om mer. Och jag & Issa har en hemlighet som ingen annan vet XD (Y)


Men ska ta & dra ses





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul ! :))

2010-02-03 @ 16:35:05
URL: http://nnathaliepersson.blogg.se/
Postat av: issa

Haha klart att vi är ;) <3

Timmie är galet rolig och jag blev tyvärr hans offer för snöbollen (a)

Haha det var kul när han sprang över vägen xD

Skulle sprungit ut och kastat en på han ist ;)

2010-02-03 @ 17:27:02
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0