9/2 - 10 [Orolig]



Jag är grymt orolig för en sak just nu. Och det är inte så bra. Plus att jag har 2 saker som jag måste göra klart tills på torsdag O.o Och det gäller skolarbete! Vilket är ganska jobbigt. Men det ska jag klara. På nått sätt iaf. Sen är det en sak som jag har stor lust att bara skrika: DET ÄR DET VISST,VET VÄLL INTE DU! Men jag vet att jag inte borde göra det. Det är nått jag håller inom mig & det ska stanna där. Allting löser sig till slut så är det bara. Och på nått sätt kommer allt detta att lösa sig så att jag inte längre behöver oroa mig, hoppas jag.

Men ingen förstår vad jag verkligen tänker på. Jag tänker på ett sätt men pratar om nått helt annat. För ifall jag skulle säga hur jag kände mig & allting var så skulle jag berätta om "mig" om hur jag är inombords & mina tankar,åsikter. Men jag vill inte. Hållit detta hemligt mycket länge. Försökt berätta men utan framgång.
Saknaden är stor... Du är luften som jag andas. Men detta är något som ingen aldrig kommer förstå. Jag hoppas iaf att vi en dag träffas igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0