15/1 - 10 [Galen dag :)]

Hänt massor idag. Vaknade vi halv 7 åt en "riktig" frukost för första gången på flera månader O.o Och kände direkt att jag fick energi & kände mig mycket piggare. Så efter att jag gjort mig i ordning så läste jag på So läxan vi hade tills idag. Sen ringde Natta & sa att hon va i skolan vid halv 8 tiden ungefär. Så då gick jag till skolan & efter det så gick jag & natta,Erika ner ditt. Sen gick vi till bibblan & hittade killarna där. Då pratade vi ett tag dom var inne på Petville & massa sånt x'D Sen så gick vi till våran första lektion som var idrotten & den började vid 9.25 & vi hade innebandy,fotboll & baskett med killarna. Våran grupp spelade mest basket vilket sög -.- Jag ville spela innebandy jue :S Efter det så hade vi engelska & sen direkt efter så hade vi mat. Då gick vi alla tillsammans & jag pratade med Erika. Helt plötsligt puttar hon till mig lite på skojj & jag flyger rakt på fönstret & ner i golvet :o Fick värsta chocken & det var många som hade kunnat trampa ner mig. Inte speciellt kul men knäppt & pinsamt var det allt ;) Sen mådde Erika dåligt pga det fast jag sa att det inte gjorde nått så hon slängde sig själv i snön för min skull ;( Fast jag försökte hindra henne. Efter det så var det lite "bråk". Eller bråk kanske man inte direkt ska säga men aja det löste sig tillslut :) Och tack : Natta,Issa,Maria,Erika & Hanna för dagen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0