27/1 - 10 [Seg eftermiddag]

Tja alla ni som läser! :) Just nu är jag dö trött. Innan så gjorde jag jue läxorna & det var ganska jobbigt men sånt är livet. Bara att kämpa på helt enkelt. Ska ta & fota lite nu med. Problemet är att jag inte riktigt vet vad. Och det snöar för fullt. Jobbigt med snö måste jag säga! Skolan idag var helt okej. Därimot finns det vissa saker man blir lite förbannad/ledsen för. Jag fattar verkligen inte varför det ska vara så. Vi hade spanska idag näst sista lektionen & det kändes som en evighet. Men tillslut efter etiden så slutade vi äntligen. Jag & Natta drack varm Oboy & jag råkade av min klumpighet bränna min tunga & samtidigt så spillde jag på mig själv! Förbaskat. Nåja man får ta sånt. Ska ta & dra så vi syns senare.. Puss


Kommentarer
Postat av: issa

haha stackars dej ajka ! ;) <3

Jag kunde tyvärr inte komma till skolan idag för

jag mådde väldigt illa och spydde nästan. Men imorgon så kmr jag till skolan :) Saknar er jättemycket så det finns inga ord för det ! <333

Men vi hörs imorgon om vi inte syns på msn förstås :) <3

Puss, älskar dej :* <3

2010-01-27 @ 17:15:16
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0