Åh -.-!

Har precis ätit. Kom hem ganska nyss också. Vi slutade tidigare idag. Och jag HATAR vårat nya schema. Vi slutar halv 4 varje dag förutom onsdag, för då slutar vi kvart i 2-.- Så segt! Men aja finns bra saker med det schemat endå (a) Och så är jag grymt ledsen & besviken. Mamma & papap var hos expert idag med kameran & objektivet. Så då skulle dom skicka objektivet till dom som gjort det elr så & då kommer jag förmodligen inte få tbx kameran & det nya objektivet förrens om 10 dagar & kanske mer-.-! Så segt :@ Jag hatar det här... Vill så gärna fota & nu kommer jag inte ens få göra det på kanske flera veckor. Underbart! -.- Hoppas iaf att helgen blir bra endå... Första skoldagen började bra :D Så det är en bra sak. Jag tror faktiskt att detta kommer gå vägen. Bara att kämpa på! ;) Hoppas ni andra har det bra! (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0