Förvånad O.o

Just nu sitter jag här & är grymt förvånad. Efter 2 månader, så får jag reda på två svar ;S Två svar som jag ville veta innan! Men inte fick reda på förrens nu -.- NU! Är riktigt förbannad & iritterad. I don`t like him anymore! -.- Och så är det bara :s Jag gillar inte någon elr jo en person kanske då.. Men det är typ bara en ENDA person i hela världen som vet om det & som jag har sagt det till. Ni andra vet det inte & så kommer det förbli också! Jag har ingen lust att alla ska prata om det & sen säga till den ena & den andra personen så att jag skämms elr gör bort mig O.O Kärlek svider... Men whatever? Han var inte den rätte för mig & kommer aldrig vara heller. Den rätte finns där ute någonstans & ja vi finner varandra när det är dags right? ;) Nu ska jag iaf fota för batteriet har laddat färdigt :D Ha det gött



Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte hunnit fotat idag ;( för jag har vart iväg och sådär ;) men ska nog göra det om ett tag kanske :D<3

2010-01-04 @ 15:48:10
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

okej ;( <3 okej kul kul :D

2010-01-04 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0