Godnatt? x)

Haha fy sjutton vilken dag. Skrattat åt massa saker. Shitt, tack & lov att det finns människor som verkligen gör min dag (Y) Hhah x) Okej, samling.. hehe just nu lyssnar jag på musik & ska ehh titta på film. Och imorgon ska vi ha fest för Medina fyller jue år. Vi applåderar (Y) Nåja, och sen finns det jue skit saker som hänt också... Så himmlans otur jag måste ha. kommer inte fota på flera veckor kanske pga det som hände med objektivet. Grr så förbannad på  mig själv. Varför var jag tvungen att vara så klumpig? -.- Aja, inte hela världen får jue tillbaka kameran nån gång iaf. Tills dess får jag hålla ut *host* Kommer nog vara en lätt match. haha inte ens i närheten -.- Jag kommer DÖ!!!! Jag vill fota. Ni fattar inte vilket fotosug jag känner just nu, helt sjukt! :'( Suck.. klockan är 22.00 & jag måste pallra mig iväg & titta på film istället för att sitta här & göra ingenting. Eller jag skriver jue? Nåja finns vissa som jag måste tacka för den här dagen & det är Maria,Issa & natta ;D hahha ni gjorde min dag (Y) älskar er. Och så har jag jue som sagt saknat en person.Som åkte till Thailand idag kl 08.00. Och vi kommer inte prata med varandra förrens om 2 veckor :( Asså shiit jag kommer dö..! Känns redan hemskt & konstigt. För vi är jätte bra vänner & varje dag så skriver vi till varandra på msn & så. hon förstår mig, jag förstår henne & så vidare. Vi är "spökligt" lika på nått sätt. Så det känns konstigt att inte skriva till henne. Yes.. vad mer ska jag skriva? känns som om jag skrivit lite väll mycket just nu men skit samma ;P See you..!


Puss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0