[Skola imorgon]

Puh, vilken dag. Hänt massor! Både tråkiga,konstiga & bra saker idag. Just nu sitter jag här & lyssnar på musik. Idag så har väll dagen varit ganska så händelserik även om den där saken hände. Nåja, imorgon kommer jue allt att fixas med kameran så! :) Och så är det skola imorgon. Jag måste vara taggad inför skolstarten. Det bukar underlätta iaf. Men får ta en dag i taget. Det kommer nog gå bra, gäller att se posetivt på det hela helt enkelt. Och så längtar jag till sommaren. Kommer bli så underbart med alla blommor & de som man kan fota (Y) *dagdrömmer* Har ganska många nyårslöften & dom måste jag klara så är det bara. Finns inget mer & skriva mer en att jag hoppas ni andra har det bra..!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu tar jag bort bloggen..

men jag kommer vara mkt mkt mer aktiv på bdb än förut! och jag ska ladda upp bilder mkt mkt oftare , och jag ska ladda upp massa bilder när jag kommer hem :) kraaaaaam <3

2010-01-07 @ 19:16:28
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

okej..."/

okej :) <3 Wiii<3

2010-01-07 @ 19:24:11
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0