7/7 - 10 [Drömmar]



Godmorgon på er :] Drömde en sjukt konstig men rolig dröm inatt. Den handlade om att det var vinter & att jag skulle ut & gå lite i snön. Då hittar jag plötsligt en jätte söt kaning som är vit med lite bruna fläckar här & där. Och först var den lite rädd för mig men sen kom den fram & gosade :] Och då helt plötsligt kommer min morbror & skriker någonting & då blir kaninen rädd & jag tar han i famnen & släpper iväg han en liten bit bort. Då vänder han sig om & vinkar? x'd Och sen försvinner han? Och efter det händer några andra saker som jag inte kommer ihåg. Men igentligen vad tror ni? Varför drömmer vi igentligen? Har läst att det står pga att vi bearbetar vår egna dag. Men drömmar kan ha betydelse också. Och har läst på många sidor där det står vad just det & det betyder. Att drömma om kaniner innebär för en flicka att någon är förälskad i henne, men inte vågar säga det. Annars något annat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0