10/6 - 10 [Aktivitetsdag]



Idag så hade 7:orna & 8:orna aktivitetsdag. Och det var ganska roligt men endå tråkigt & segt! :/ Fast det berode kanske på att det regnade & att jag inte heller var så pigg. Är förkyld & har ont i halsen & det blir värre hela tiden. Så jag ska försöka bli frisk nu i helgen. Imorgon är det iaf skolavslutning & jag längtar! :) Fast endå inte.. Kommer sakna mina bästa vänner & skolan också såklart (a) heheh x'd

Btw så tittade jag nyss på säsongens sista Vampiere Diaries. Och den var SÅÅÅÅ BRA! (Y) Men tänk att Stefan börjat dricka människoblod igen bara för att Elena hade gett honom det. Men annars hade jue han inte levt. Längtar tills det börjar igen ^^, Den serien är bäst.

Nej men nu ska jag sova så jag är pigg imorgon. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0