24/5 - 10 [Hur det var igår]



Tjenixen :] Vaknade som vanligt tidigt idag med. Hade en konstig dröm & jag fattar fortfarande inte vrf jag skulle drömma något sånt ? O.o Nåja iaf igår så var detmin födelsedag & jag fyllde jue 15 år så då åt vi tårta & jätte god mat. Och jag fick 200kr av mamma&pappa & 500kr + en söt blomma av Emina,Mario & Liam ! :] Ovh sen så efter det på kvällen så cycklade vi 5 (jag,Emina,Mario&Liam + Rasmus) en jätte lång runda is kogen. Och det var roligt tills på slutet när vi hade cycklat några uppförsbackar & studsande vägar x'd För då blev jag jätte trött & det kändes som om jag aldrig skulle orka ett steg till eller något. Men Mario gav sig inte x'd Han ville att jag skulle kämpa hela vägen. Haha! Och man kan jue säga att jag var död när jag kom hem. Men efter ett tag blev jag mig själv igen. Och idag har jag INGEN tränningsvärk ;)











Kommentarer
Postat av: issa

sv; varsegod ! :) vi älskar dig också o du betyder massor ! <3

2010-06-24 @ 13:20:25
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0