6/6 - 10 [Bröllopet var toppen! ^^]



Vi kom hem vid 7 idag. Jag,mamma,pappa,Mario & Emina & vi har varit i Malmö, på min brorsas bröllop. Och det var grymt roligt :) Allt var så fint & det var jätte gulligt & man blev glad av att se dom två tsm ^^, Och maten var jätte god. Allt var roligt! Och självklart så fotade jag jätte mycket. Bilderna kanske kommer någongång när jag orkar lägga upp dom x] Iaf sen efter allting så dansade vi & hade disco & det var så roligt! :D Jag dansade mycket & musiken var bra. Så ja det har varit spännande att vara där & Anna & Anelis & alla andra gjorde allt så bra :) Lycka till!

Nästa vecka så är det skola sista veckan så det blir lekar & sånt ;D Och det blir kul. På sommarlovet så ska jag ta det lugnt & ha skoj x'd Men skriver mer imorgon HA DET BRA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0