14/3 - 10 [Vad mer kan man komma på?]



Hej alla ! :] Sitter just nu & gör ingenting. Myste lite med Kico innan & han ville jue såklart flyga runt & sitta på tavlorna vi har i vardagsrummet hehe x'd Men idag har jag gjort sisådär mke. Det blir nog ingen promenad idag som jag hoppats på men jag kommer nog kanske fota lite senare. Och duscha sen också. Längtar tills imorgon fast endå inte. Helgen har gått för snabbt enligt min åsikt. Men sånt är livet. Har ni aldrig undrat vrför söndagar är så tråkiga ? O.o För det är dom. Men det kan väl vara så ibland. Och nästa vecka så har vi 2 prov & jag tänker plugga mke till So:n som är tills på fredag. Och matten som är tills på tisdag också självklart! Men nu ska jag dra ha det bra! ^^





Kommentarer
Postat av: natta

jag vet att jag skrivit dethär redan , men du svarade inte då ;( kan du inte lägga upp fler bilder på kico och dom andra fåglarna? dom äe så sööta :D

2010-03-14 @ 14:36:30
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: Louise Erikson - FOTOBLOGG

Svar: Tack ska du ha! Samma här ;)

2010-03-14 @ 14:54:45
URL: http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0