17/3 - 10 [Vårblomma & dagen]



Tjena på er ;) Den här dagen har varit ganska bra. Först hade vi engelska & då skulle vi jobba i böckerna & det var segt men jag & natta hann göra mke. Sen hade vi No & det var kul för vi tittade på en rolig film :) Sen efter det hade vi matte prov & jag mådde illa & var jätte nervös O.o Och efter att jag gjort A-delen så gjorde jag B-delen & den var grymt svår enligt mig. Men på det jag inte kunde gissade jag på. Och jag fick G :D Dock, har inte Åsa rättat B-delen så jag kan jue få VG eller MVG om jag gjort bra ifrån mig där. Men det tror jag inte för som sagt det var ganska svårt. Men är nöjd med G :) I mitt slutbetyg i 9.an så tänker jag försöka satsa på VG/MVG ! :]

Och idag så gick jag även till Forngården & träffade på lille Liam & Emina. Frågade dom när jag skulle ha rast & de när jag väl skulle praoa. Kommer nog bli ganska skoj! Sen hängde Natta med mig hem & vi hade massa skoj som vanligt (y) Efter det åkte hon hem & jag åt mat & sen har jag övat på So provet. Och så har jag haft Kico ute. Idag fyller Selma 2 år så grattis på henne! Men nu ska jag lyssna på musik hejdå! ^^





Kommentarer
Postat av: issa

sv; tackar men du är mke sötare :)

2010-03-17 @ 18:59:02
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR när du uppdaterar så bra :D <3

2010-03-17 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0