18/3 - 10 [Hatar torsdagar ! :@]



Okej, fick nyss nästan ett utbrott. Jag är så förbannad på allting just nu. Dagen var dålig, jag kände att jag inte lyckades med allt som jag ville & allt kändes fel, fel fel! Och inte nog med det verkade det jue som om alla bara var imot mig idag -.-' Gjorde jag fel så ba: Men åh, ajka du kan jue ingenting! Hur tror ni man känner sig då? :s Jag försöker jue för sjutton! Och sen när jag skulle hem så väntade jue inte någon på en, och jag kan jue fatta att det var pga att dom skulle hinna med bussen men man kan jue säga hejdå, eller? Men jag orkar inte med denna dagen. Hemkunskapen var iaf värst. Där kände man sig verkligen utpekad till : Du kan inte någonting, idioten -.-' Och det stör mig som bara den! Och jag fick bara G i bilden & på slöjden så känner jag på mig att det bara blir G.

Men det finns 1 posetiv sak. Jag var ganska nära på att få VG på matte provet! (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0