18/3 - 10 [Pluggis]



Hej hej! :) Pluggade innan på So provet. Och jag tror att det kommer gå ganska bra. Tänker plugga lite mer också innan jag går & lägger mig. Gjorde också klart Idrotts uppsatsen vi har tills imorgon. Och vet ni en annan jobbig sak? Vi har 3 uppsatser som vi ska lämna in efter praon & påsklovet, om 3 veckor då. Snacka om jobbigt? ;o Haha! Och dom uppsatserna är i : So,Idrott & Hemkunskap. Jag tror att jag kommer börja med hemkunskapen redan imorgon & i helgen. Dom andra 2 ska jag göra under praon. Önska mig lycka till x'd Hehe, och så har vi spanska gloser tills efter påsklovet. Och inte nog med det så måste man öva på Fysiken också. Men det går nog bra (a) Men nu ska jag lyssna på musik, sen klockan 8 så ska jag kolla på Vampire Diaries & efter det plugga lite till. Hejdå :]





Kommentarer
Postat av: nathalie :)

Svar; okej :/ jadu.. det går skit bra med fotandet , jag ÄLSKAR kameran den är skit bra :D <3 änn en gång frågar jag dig om du kan logga in på min blogg och fixa så jag får sån där lika liten text som du har på din blogg där på självaste texten i inläggen , snälla hjälp mig!

2010-03-18 @ 19:10:33
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0