25/3 - 10 [PRAO dag 4]



Dagen har varit bra! :D Kände mig dock inte särskilt glad över att gå ditt idag på morgonen O.o Var inte på humör & kände mig förbannad. Antar att jag inte vaknade på den bästa sidan idag ? x'd Haha, men jag hatar torsdagar & så har det alltid varit. Nåja det var roligt på dagiset ^^ Vet ni en sak? Personalen där är jätte snälla & dom behandlar mig som en utav sina kollegor :] Iaf dom flesta. Och det är grymt skoj!

Efter att jag slutade jobba så skulle jag iväg på utvecklingssamtal i skolan med mamma. Och jag har nya mål. Och det är att jag ska höja betygen i MÅNGA ämnen ;) hehe, visst har jag bra mål (a)? Tycker iaf jag. Men fanns en sak som vi också pratade om & nu ska jag faktiskt sluta tänka så & vara nöjd med det jag gör & inte känna mig sämre en andra.

Men nu ska jag lyssna på musik & ta det lugnt :D kram





Kommentarer
Postat av: n a t h a l i e - fotoblogg

Svar; awwi tack tack :))

2010-03-25 @ 18:05:48
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0