29/3 - 10 [En nervös morgon]



Godmorgon på er :) Vaknade för någon halvtimme sedan. Och jag är klar för att gå till Hemmakväll & börja jobba där (a) Men jag börjar vid 10 så jag har det ganska slappt nu dom här timmarna. Men fy vad ont i magen jag har också ;o Inatt när jag skulle sova så hade jag det också & det var inte så kul för jag kunde knappt somna. Får bara hoppas att det blir bättre. Var också ganska täppt. Åhnej, tänk om jag blir förkyld igen? O.O Hoppas iaf inte det. Men som sagt det kommer bli jobbigt att jobba från 10 till 6. Hur ska jag orka det? Kommer jue inte direkt att kunna göra något när jag kommer hem -.-' Men livet är sånt ibland. Som tur är så jobbar vi bara i 4 dagar ;) För på fredag så är det en röd dag (y) Men ska dra nu kram!ö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0