6/3 - 10 [Segis updatering]

Tja! ^^ Känner att jag inte bloggat särskilt mycket under hela veckan. Och anledning är att jag helt enkelt inte orkat eller haft tid med det. Men jag har endå försökt lägga upp ett inlägg varje dag! :) Och idag ska jag försöka blogga lite mera när jag har tid eller orkar. Idag på morgonen så pluggade jag matte. ;o Och jag ska göra det sen också. Och så måste jag plugga till spanska provet vi har tills på torsdag nästa vecka. Hoppas det går bra på alla proven :) Och idag vet jag inte vad jag ska göra annars. Kanske gå ut en sväng & fota för det är grymt fint väder :'] Och det är jag glad för. Dom sa att våren skulle komma nästa vecka så jag håller tummarna.


puss

jag längtar till våren & sommaren :D!

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack , men DIN blogg är FIN! :o <33

2010-03-06 @ 15:30:31
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0