10/5 - 10 [Galet stressande dag!]



Hej på er ;) Dagen har varit sjukt seg & så har jag varit stressad massvis med gånger ;o Inte så jätte kul. Började med morgonen & när natta stressade ihjäll mig pga att jag var så seg x'd Och sen så hade vi jue haft No idag & det är super stressigt nu i slutet :s INTE KUL! Och först hade vi Handeladrtid,svenska,matte & no. Sen hade vi hålla & lunch & då gick vi ner ditt men innan det så gick vi hem till mig för jag skulle bita tröja -.-' Gå aldrig med helvit tröja/skor till skolan för det funkar inte, jag lovar! Och efter det så hade vi idrott & det var jobbigt x'd Sen sist så hade vi so & då pluggade vi nästan hela lektionen. Ska ta & plugga so nu med. För vi har prov imorgon & ujag satsar som vanligt på VG/MVG ;]

HA det bra så syns vi imorgon kanske ^^









Kommentarer
Postat av: issa

lycka till med provet nu :) ! <3

2010-05-10 @ 19:01:10
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0