1/5 - 10 [1 maj! ;)]





Hej hopp alla underbara där ute :] Det är 1 maj idag & det betyder att det bara är 1 månad & 11 dagar kvar tills skolavslutning(sommarlov) och det är helt sjukt underbart :'D Kan inte fatta att tiden går så himmla fort. Och så fyller jag år snart med den 23 juni (Y) Grymt kul är det om ni frågar mig. Och så är det lördag & inte en sån jätte kul helg om jag ska vara helt ärlig /; Finns inte så mycket & göra & ingen & vara med heller så jag vet inte vad jag ska göra av den här helgen. Rätt så trist faktiskt men vad gör man åt det?

Om det bara kunde hända..
Om det bara kunde bli verklighet..
Då skulle jag bli den lyckligaste i världen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0