24/5 - 10 [Love never fades..]








Hejsan! ;) Bloggningen går väll sådär känner jag.. Har för mycket i skolan just nu som jag måste lämna in & göra så tiden räcker inte till en där bloggningen då jag hinner blogga 3-5 gånger. För isånafall kanske jag blir mer aktiv i sommar eller mindre.. Vi får se hur det blir. Men ska iaf lägga in minst 1 inlägg per dag så att det inte blir för tråkigt för er :] Btw så fick man veta vem som vunnit foto tävlingen i skolan. Och jag vann inte, men så är det. Man kan inte alltid vinna. Inte för att jag någonsin vunnit, men min tid kommer nog en dag x'd  Gäller bara att tro & hoppas.

Ska i vilket fall som helst hålla på med slöjden imorgon efter skolan & sen nu ikväll ska jag plugga till so provet.. Jag längtar till sommarlovet! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0