6/5 - 10 [Ganska bra torsdag endå? ;)]





Hej på er allesammans :) Dagen har varit rätt okej. Fruktade det värsta men det gick jue bra tillslut (Y) Först så vaknade jag tidigt & gjorde mig i ordning som vanligt & sen kom lille Liam :) Och efter det vid 8 så ringde natta & då möttes vi & sen gick vi till skolan & gick sen till mitt skåp & hennes & hämtade hemkunskaps mappen. Idag skulle jag nämligen göra jordgubbstårta :] Och det gick jue ganska bra. Dock bad jag om hjälp ofta x'd Fast endå inte. Och sen när vi skulle äta tårtan så smakade den gott & jag & natta åt 2 bitar & Elizabeth våran HK lärare 1 bit :) Och så hade jag eftersysslorna idag & det var jobbigt -.-' Och sen så hade vi lång hålla & efter det så hade vi spanska & det gick ganska bra ;o Fast jag säger inget förrens jag får tbx provet. Och efter spanskan så hade vi lång rast & gick ner ditt & pratade. Hände en lite läskig sak också O.o Och sen hade vi bild & efter det så hade vi slöjd & et gick ganska bra på slöjden den här gången ;P

Ha det bra! ^^



Kommentarer
Postat av: issa

sv; tackar :) Ily2 !

2010-05-06 @ 17:40:48
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0