9/5 - 10 [Helgen]



Hejsan ;) Helgen har varit rätt okej. Trots att det bara varit dåligt väder så har jag pluggat till so provet vilket jag är ganska nöjd över! ^^ För jag tänkte satsa på VG/MVG & det vill jag få så då gäller det bara att plugga en massa. Och annars så har jag lyssnar på musik & inte gjort så mke mer :P Helgen har gått ganska snabbt så. Och nästa vecka så går vi som sagt 3 dagar i skolan & det är gött men det finns en hel del saker som jag måste fixa den veckan också. Men allt ordnar sig nog i slutändan tror jag :]

Ha det bra (Y)










Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad ha du gjort idag? =D

2010-05-09 @ 20:26:57
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Riktgt fina bilder om jag inte sagt de innan?

Jo de är bra! :D

Ha du gjort ikväll?

2010-05-09 @ 21:52:09
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0