17 NOVEMBER 2010 - En väldigt mörk & kall morgon


 Idag ska vi ha temadag. Och som jag mår just nu så känns det ganska tråkigt & jobbigt. Igentligen hade jag säkert sett ifram emot det "OM" jag inte hade varit så himmla trött,ont i magen & allmänt seg.. Fast det är som sagt onsdag idag & dom dagarna brukar gå ganska snabbt. Fast jag längtar fortfarande till jullovet & just nu är det 34 dagar kvar (Y) Sakta men säkert kommer vi närmare. Och i helgen så kommer jag nog skriva SO uppsats,plugga matte & sen även skriva klart svenska uppsatsen om jag inte hunnit göra det tills dess. Och nästa vecka kommer jag ägna tiden åt Teknik uppsatsen som måste vara färdig om några veckor. Och jag vill gärna bli färdig med den i god tid så jag slipper känna mig jätte stressad in i det sista.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0