18 NOVEMBER 2010 - Orkar ingenting just nu.. -.-'



Idag mådde jag igentligen inte så bra men gick till skolan ändå eftersom att det inte är bra att missa något. Men fy sjutton vad jag kände mig trött & dålig i kroppen. Det värsta var nog på idrotten när hela min högra arm började göra skit ont. Och det kändes ungefär som en sån där sträckning fast i armen. Men jag vet faktiskt inte. Det gör iallafall otroligt ont ibland. Men men nog om det! Idag så skrev jag klart svenska uppsatsen vilket innebär att jag har 1 sak mindre att tänka på! :) Och så fick vi tbx våra matte prov (Geometri) och jag fick VG! :D Skit glad att jag gjorde om B-delen & fick VG istället för G. Så nu har jag VG i matten en sålänge. Väldigt glad & stolt över mig själv ^^, Sånna här saker gör mina dagar mycket bättre en vad dom brukar vara alls.. Och så började vi med Kemi. Och den första lektionen idag så fick vi skriva. Sen hade vi engelska & då fick vi läsa + att vi tittade på en film som var rätt så seg! ;s Och efter skolan så tränade jag,åt mat,gjorde lite på SO uppsatsen. Och nu känner jag mig super trött & helt slutkörd. Känner mig inte alls pigg längre & jag undrar ifall jag håller på & bli sjuk. Inget bra! För jag får INTE missa något i skolan nu!

Och det var väl det mesta jag hade tänkt skriva. Ha det bra!





Och jo vet ni? Idag snöade det pytte lite men snön stannade inte kvar. Och tur är väl det på ett sätt, fast på ett annat inte x'd



Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

snygga bilder! :)

2010-11-20 @ 10:53:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Vilka härliga frostbilder, nu blev jag sugen på att springa ut och fota lite! (;

Svar: Så sant som det var sagt, Harry Potter är superbra! :D Jättekul att du följer min blogg, tack! <3

2010-11-20 @ 11:50:59
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0