30 NOVEMBER 2010 - JAG ÄR GLAAAAAD! (Y)



Vilken kul dag det varit. Vi fick reda på vår idrottsläxprov & jag fick VG- eller VG? Något sånt sa hon i allafall. Och jag hade inte ens vetat om det så jag pluggade knappt på det provet :o Första gången det hände mig( detta var över flera veckor sen). Men ändå fick jag ganska bra resultat. Fast det handlade ju om hjärt & lungräddning & jag övade lite hemma hos Emina & Mario en gång x'd Kom jag på nu. Och så fick vi tbx våra so läxprov (buddhismen) jag fick MVG & ett halvt poäng från alla rätt! :'D Och sen fick vi tbx våran So uppsats & jag fick VG på den !!!!! Och sen idag så började vi även med Historia. Ganska roligt område ändå. Och kom hem för typ 2 timmar sen kanske? Har tränat,ätit & gjort alla matte tal (blå kurs = G) så nu ska jag göra VG men eftersom att dom är rätt så svåra så ska jag be om hjälp dom sista lektionerna innan provet (v50). Det är ungefär det som hänt & mer ;P Men ska vila nu & sen plugga spanska. Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0