6 NOVEMBER 2010 - Om vändpunkten fanns..



Tänkte berätta lite om dagen. Har inte gjort så mke idag heller igentligen. Men av någon konstig anledning har jag varit jätte trött idag ;s Iallafall så har jag tränat,dansat,pluggat,sprungit,handlat & snart ska vi titta på film! :) Så har åtminstone haft något intressant & göra. Jo vet ni? Jag har funderat starkt på att när vi flyttar till Skövde så ska jag börja med lite sporter & hålla igång. För träning är såå hälsosamt & så värt det (Y) Och jag kommer ihåg dagarna & tiderna när jag inte tyckte om min kropp alls. Just för att jag inte tränade & åt för mycket onyttigheter. Och nu är jag äntligen påväg till den där beach kroppen som alla drömmer om ;) Och jo alla kan få den! Ifall man tränar & har tålamod. Och det är inte bara det att man får en snygg & platt mage & muskler. Man lever längre & mår mycket bättre! Så träna det ska man göra ofta. Jag tränar varje dag & för mig är det väldigt kul & bra! :) Och vissa kanske tänker: men träna varje dag? Det är ju något man kanske inte ska göra? Det är inte bra. Kroppen återhämtar sig inte. Men igentligen är det inte så sant. För jag tränar varje dag & jag mår bra av det? Visst finns det någon vecka man helt plötsligt känner att man inte orkar någonting. Men då kan man bara ta det lite lugnare med sin träning, eller hur? Det är iallafall tuuusen gånger bättre att träna till sig en platt mage. En att svälta sig till den eller som man säger banta. Och det har jag tyvärr erfarenhet av. Kommer aldrig gå tillbaka till det !

Men det var det jag tänkte skriva. Hejdå! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0