7 NOVEMBER 2010 - Nu är det slut på det roliga..



Jao nu är det söndag & imorgon börjar skolan igen. Suck, jag känner på mig att det kommer bli riktigt jobbigt. Speciellt ifall man har sånna där dagar då man går upp tidigt & sen sover för lite. Vilket faktiskt händer ofta när man går i skolan. Nåja gäller att bita ihop. Det är 7 veckor kvar tills jullovet. Och jag måste säga att det känns som 7 år ! :( Haha! Nåja bäst & tänka posetivt. För när jullovet börjar så kommer jag att bo i Skövde. För vi ska ju nämligen flytta. Dock stannar jag hos brorsan & hans familj i några dagar innan jag flyttar (efter att ha varit hos dom i en vecka ungefär innan skolan slutar). Och det kommer bli skoj! ;) Men iallafall så har den här söndagen börjat eh ganska långtråkigt. Eller inte så.. men jag har hunnit med att träna,fota & plugga Biológi. Och på tisdag har vi matte prov O.o Så jag behöver verkligen min matte bok snart... Och på fredag har vi Bioligi prov. Och juste jag har ett engelska prov & göra med. Jisses vad mke det blev helt plötsligt. Fast det går nog bra (a)





Var glad för dom underbara stunderna & strunta i dom dåliga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0